..من رای می دهم.؛

حماسه ای دیگر.......

راههای تحقق خلق حماسه سیاسی و اقتصادی

- رای مردم به طور نهایی تایید کننده است. باید خود مردم دقت کنند و تحقیق کنند و اصلح را انتخاب کنند. رهبری یک رای بیشتر ندارد مانند همه مردم. این رای هم تا وقتی به صندوق انداخته شود، هیچ کس از آن مطلع نخواهد بود. اینجور نیست که کسی بیاید نسبت بدهد که نظر رهبری به فلان است و به بهمان نیست. البته این روزها متاسفانه حرف های گوناگون و نسبت‌های گوناگون به اشخاص گوناگون با اقسام گوناگون رسانه، با پیامک رونق دارد. مراقب باشید تحت تاثیر اینچیزها قرار نگیرید.

 

- از حقیر کسی چیزی در این زمینه نخواهد شنید (توصیه برای رای دادن به یک فرد خاص)

 

- همه باید در مقابل قانون در مسئله انتخابات و غیرانتخابات تسلیم باشند و تمکین کنند. حوادثی که در سال 88 پیش آمد که برای کشور ضرر داشت از همین ناشی شد که کسانی نخواستند به رای مردم و قانون تمکین کنند. دعوت به شورش خیابانی، از خطاهای جبران ناپذیری است که اتفاق افتاد.

 

 

- آنچه که برای رئیس‌جمهور آینده نیاز داریم، عبارتست از امتیازاتی که امروز وجود دارد منهای ضعف‌هایی که وجود دارد. رئیس جمهور هر دوره‌ای باید امتیازات کسبی و ممکن‌الحصول رئیس جمهور قبلی را داشته باشد و ضعف های او را نداشته باشد. روسای جمهور چه امروز و چه فردا نقاط ضعف و قوتی دارند. آنچه امروز برای دولت و رئیس جمهور نقاط قوت محسوب می شود باید در رئیس جمهور بعدی وجود داشته باشد و آنچه امروز نقاط ضعف شناخته می شود، باید از خودشان دور کنند. بایستی در سلسله دولت‌هایی که پشت سر هم می آیند رو به پیشرفت و تعالی و تکامل باشیم. هر کسی می آید پایبند به ارزش ها و انقلاب و نظام اسلامی و خرد جمعی و تدبیر باشد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->

[ سه شنبه 17 ارديبهشت 1392برچسب:,

] [ 23:41 ] [ میترامالمیر ]

[ ]